czwartek, 27 marca 2014

[AKTUALIZACJA] Nowy Nissan w rodzinie.

Po blisko dwóch latach męczenia 100NXa przyszło czas na now... inne, starsze, szybsze Nismo :)

Postanowiłem spełnić swoje malutkie marzenie i zakupić Nissana Sunny GTI. Jednak popełniłem nie mały błąd, a mianowicie kupiłem go w Radomiu. Przy wjeździe do tego miasteczka powinien być wielki napis "Miasto Handlarzy Wita". Błąd ten objawił się tym, że mam cały silnik do wymiany. Z chęcią wpakował bym pod maskę CA18DET lub SR20VE, ale (bardzo) ograniczony budżet pozwala mi tylko na SR20DE ze 100NX GTI. Jednak ok. 150 KM w tym krążowniku to wcale nie tak mało. Oprócz padniętego silnika auto zachwyca. Każdy kto go widzi twierdzi, że jest dużo lepiej wykonany niż "Pszczółka" (100NX) mimo tego że ci sami ludzie chwalili 100NX.
Jak tylko ruszą pracę nad zmianą silnika to postaram, się opisywać postęp prac. Mam nadzieje, że w maju będę mógł pojechać na pierwszy spot w Tomaszowie Mazowieckim i że będę robił szał swoim klasykiem.

Kilka suchych danych:
Pseudonim Artystyczny: RZ-1 | Czerwona Świnka
Rok produkcji - 1988
Kolor - Czerwony (podobno najszybszy kolor :))
Wersja nadwozia - Coupe
Wyposażenie: regulowane światła (nie sprawne), wspomaganie kierownicy (pompa strasznie wyje)
Silnik - 1.6 16v (padnięty)

Nowych zdjęć póki co brak, ale jest już silnik, ta bestia to SR20DE :). Może nie jest to demon, ale przy tej masie pojazdu... myślę, że nie będzie najgorzej. Mam nadzieję, że uda mi się tu wstawić zdjęcia z przekładki.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz