sobota, 20 października 2012

Terminator - maszyna do zabijania wśród terminali.

Testując najnowszą wersję dystrybucji Bridge Linux napotkałem się na bardzo ciekawy terminal. Ktoś by powiedział: "Pff.. pewnie jakiś kolejny nic nie wnoszący program", ale wg. mnie tak nie jest.



To dlaczego jest on taki niezwykły widać na powyższym zdjęciu. Według mnie taka forma terminala jest dużo wygodniejsza niż zakładki, jak jest to w np. Gnome Terminalu.

Instalacja

Debian

Pakiet jest dostępny w oficjalnym repo (stable, testing, sid), więc wystarczy wklepać w innym terminalu:
# apt-get install terminator

Ubuntu

Identycznie jak wyżej:
# apt-get install terminator

Arch Linux

Tutaj też wystarczy niewiele, czyli wpisać w terminalu:
#pacman -S terminator

Może tym wpisem Ameryki nie odkryłem, ale wydaje mi się że nie wszyscy wiedzą o takich programach i warto ich poinformować że takowe istnieją.

Strona projektu

Ponieważ jestem szczęśliwym posiadaczem Archa to na nim testowałem terminal

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz