niedziela, 26 sierpnia 2012

Gulasz po Rumuńsku


Ostatnio zacząłem żywić się produktami "Knorr" z serii "Nudle z patelni" i pewnego dnia naszła mnie ochota na gulasz, a spoglądając do lodówki to można było stwierdzić że brakuje trochę składników. Jestem bardzo leniwą bestią, więc postanowiłem owe składniki zastąpić innymi i właśnie tym przepisem chcę się dziś z Wami podzielić. Skład może wyglądać dziwnie, ale takie rzeczy akurat miałem w lodówce.


Składniki (porcja dla jednej osoby):
  • Jedno opakowanie: Knorr "Nudle z patelni" Gulasz
  • 150g kiełbasy (ja użyłem podsuszanej, bo taką miałem, ale równie dobrze można użyć parówek.
  • Pół dużego lub jeden mały pomidor
  • Dwa ząbki czosnku
  • Pół łyżki koncentratu pomidorowego
  • Łyżkę ketchupu pikantnego
  • Szczypta papryki ostrej i szczypta papryki słodkiej w proszku
  • Tutaj niektórzy będą mieli problemy, bo potrzebujemy 300ml wody (nie wódy)
  • Nie wielką ilość oleju do podsmażenia kiełbasy z pomidorami.
Sposób przygotowania
Na początku obieramy pomidora ze skóry. Kiełbasę razem z wcześniej obranym pomidorem  kroimy w kostkę. Do tego zestawu należy wkroić 2 ząbki czosnku. Całość podsmażamy na patelni. Po podsmażeniu dodajemy zawartość opakowanie Knorr (kluski, przyprawy), pół łyżki koncentratu pomidorowego, łyżkę ketchupu, szczyptę papryki ostrej i szczyptę słodkiej. Po dodaniu powyższych składników całość zalewamy 300 ml wody i smażymy cały czas mieszając do momentu wyparowania prawie całej wody. Wykładamy wszystko na talerz, miskę lub bierzemy patelnie i idziemy jeść przy komputerze.
Danie mi smakuję, ale radzę je bardziej traktować jak ciekawostkę, bo nie wiem czym się żywią zwykli śmiertelnicy. 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz